بازدید بیش از ۱۰۰ هزارنفر از مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان / باغ پرندگان در صدر بازدیدها

بازدید بیش از ۱۰۰ هزارنفر از مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان / باغ پرندگان در صدر بازدیدها_641feaeaad271.jpeg

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عرصه ناژوان با دارا بودن مراکزی همچون باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، باغ گیاهان گرمسیری و باغ موزه صدف‌ها در خدمت میهمانان نوروزی و شهروندان اصفهانی است.
وی با بیان اینکه مراکز دیگری از جمله قطار شادی، کالسکه و مجموعه سوارکاری در عرصه ناژوان وجود دارد، افزود: تا شب دوم فروردین حدود ۱۰۰ هزار بازدید و استفاده از این مجموعه‌های تفریحی و گردشگری انجام شده است.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه روز دوم فروردین آمار بازدیدکنندگان این مجموعه افزایش یافت، خاطرنشان کرد: روز گذشته_ پنجشنبه سوم فرودین_ نیز نسبت به روز قبل افزایش تعداد گردشگران در ناژوان را شاهد بودیم.
وی ادامه داد: مجموعه باغ پرندگان با حدود ۳۵ هزار بازدید در صدر بازدیدها قرار دارد و پس از آن بیشترین بازدیدها به ترتیب از آکواریوم ناژوان، باغ خزندگان، باغ پروانه‌ها و موزه صدف‌ها بوده است.
قائلی با بیان اینکه به‌ترتیب شهربازی ناژوان، کالسکه و قطار شادی نیز بیشترین استفاده‌کننده را داشت، است تاکید کرد: از ابتدای فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، بیش از ۸۳ هزار خودرو در پارکینگ‌های عرصه ناژوان پارک شده است که تعدادی از پارکینگ‌ها، اضطراری و بعضی دائمی است.
وی گفت: روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر در عرصه ناژوان حضور دارند که امیدواریم بتوانیم با زیرساخت‌های فراهم شده، خدمت‌رسانی مطلوبی به شهروندان و مسافران داشته باشیم.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای این مجموعه اضافه کرد: از روز دوم فروردین امسال، دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود در ناژوان مستقر شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

لینک کوتاه

esfanemoooon.ir/?p=90532

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up