فریدون‌شهر با گردشگری و کشاورزی حیات پیدا می‌کند

فریدون‌شهر با گردشگری و کشاورزی حیات پیدا می‌کند_61a71aeaa31e3.jpeg

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشکل تأمین آب فضای سبز شهری، اظهار کرد: تخصیص آب به فضای سبز شهری، باعث زنده شدن کرانه‌های اطراف شهر شده و ضمن حیات دوباره به چشمه‌ها و قنوات، باعث رونق اقتصادی شهر خواهد شد.
وی افزود: فریدون‌شهر با گردشگری و کشاورزی حیات خواهد یافت و لازمه این دو، آب است؛ البته فریدون‌شهر تنها در سه یا چهار ماه از سال به این آب نیاز دارد؛ همان زمانی که این آب به مقصد خود یعنی سد زاینده رود نمی‌رسد، اما محیط زیست و پیرامون شهر به شدت نیازمند آن است.
شهردار فریدون‌شهر ادامه داد: در حقیقت موضوع آب نیازمند مدیریت بهتر است، مدیریتی که عدالت، توسعه و آمایش سرزمین و خواست مردم را ببیند. امروز مردم در شرق و غرب اصفهان به دلیل این بی مدیریتی طی ۱۷ سال گذشته در رنج و مضیقه قرار گرفته‌اند که نیازمند اصلاحات اساسی است؛ البته با استقرار دولت جدید و برنامه‌ریزی بهتر و توجه به مشکلات کنونی این مشکلات مرتفع خواهد شد.
باتوانی خاطرنشان کرد: ۳۰ هکتار فضای سبز شهری فریدون‌شهر که شامل پارک‌های محلی و جنگلی و سراب و جاده سلامت است، نیاز به رسیدگی بیشتری دارد و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

لینک کوتاه

esfanemoooon.ir/?p=71320

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up