معضل آب اصفهان را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم/ خبرهای خوبی در راه است

معضل آب اصفهان را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم/ خبرهای خوبی در راه است_61a71af4b01f8.jpeg

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی در یک برنامه زنده رادیویی اظهار کرد: در حال حاضر جاری شدن زاینده رود یک دغدغه بسیار بزرگ برای شهر، شهروندان، استان و کشور است؛ موضوع آب جنبه حیاتی پیدا کرده و وقت بسیاری از مسئولان را به خود اختصاص داده و شورای شهر نیز طبق وظیفه خود مطالبه مردم را از طریق مراجع قانونی دنبال می‌کند.

وی افزود: هرچند که محدوده وظایف شورا، شهر اصفهان است و مشکلات حوضه و آبریز زاینده رود خارج از حیطه وظایف شورای اسلامی شهر است، اما شورا برای همراه، همگام و هم صدا شدن با مردم از ابتدای دوره ششم، کمیسیون ویژه‌ای را به آب اختصاص داده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بسیاری از اعضای شورا عضو این کمیسیون هستند و جلسات متعددی با مسئولان ذی‌ربط برگزار و راهکارهایی نیز ارائه شده است تا دغدغه کمتری را در سطح شهر اصفهان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آب شرب مهمترین مسئله‌ای است که اکنون در حال پیگیری آن هستیم، افزود: تصفیه خانه بابا شیخ علی که آب شرب اصفهان را تأمین می‌کند، ظرفیت لازم را برای پنج میلیون نفر بهره بردار از آب شرب ندارد.

قربانی با بیان اینکه همکاری و همراهی خوبی میان مدیریت شهری، شورای شهر و آب منطقه‌ای برقرار است تا بتوانیم ظرف یک تا دو ماه آینده مشکل تأمین آب شرب رفع کنیم، اضافه کرد: امیدواریم ظرف ۲۰ تا ۳۰ روز آینده در رابطه با آب شرب خبرهای خوبی به شهروندان بدهیم.

وی افزود: در تابستان شاهد افت فشار آب در بسیاری از قسمت‌های شهر بودیم بنابراین نیاز است که با همکاری یکدیگر دیگر مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: پدیده فرونشست ابنیه تاریخی و ساختمان‌های مسکونی را مورد تهدید قرار داده و رسیدگی به این موضوع برای شورا اهمیت دارد لذا وظیفه داریم پیگیر جاری شدن آب در بستر زاینده رود باشیم.

وی افزود: در هشت سال گذشته فرصت‌سوزی‌های بسیاری اتفاق افتاده، اما اکنون موضوع به سرعت در حال دنبال شدن است و این اطمینان را به مردم می‌دهم که نمایندگانشان در شورا معضلات مربوط به آب را به صورت جدی دنبال می‌کنند.

لینک کوتاه

esfanemoooon.ir/?p=71322

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up