منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شاهد تشدید ناپایداری‌های جوی همرفتی تا اواخر روز چهارشنبه خواهیم بود و در پی آن، رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد در ساعات عصر و اوایل شب روز جاری در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه شرایط مذکور به خصوص در مناطق شمال غرب ارتفاعات کاشان، خوانسار، میمه و مناطق هم مرز استان اصفهان با استان‌های قم و مرکزی انتظار می‌رود، افزود: روز چهارشنبه در جنوب غرب و جنوب شهرستان چادگان، سمیرم، پادنا و مناطق همجوار با استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر عمومی به صورت محلی و وزش تندبادهای فصلی پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در پی شرایط بیان شده، استقرار نداشتن در حاشیه و بستر رودخانه‌های مناطق غرب، جنوب و شمال، حفاظت در برابر تندبادهای ناگهانی، بازگشایی بستر رودخانه‌ها و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها. خودداری از صعود به ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات به خصوص مناطق عشایری و مسیر رودخانه‌ها و رعایت اصول ایمنی در تردد جاده‌ای در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در این خصوص توسط مدیریت بحران استان برای پیشگیری و کنترل حوادث و ارائه خدمات امدادی به فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های امدادی راهداری، اورژانس و هلال‌احمر سطح استان آماده‌باش اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up