رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان اظهار کرد: سفر ریاست جمهوری در پایان هفته جاری به استان اصفهان قطعی شده است.
وی با اشاره به مطالبات مسئولان و نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در سفر به استان اصفهان تصریح کرد: حل مشکل آب در سطح استان بحث جدی است. همچنین شهرستان‌ها مسائل مختلفی در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آسفالت راه‌ها و روستاها، بزرگراه‌ها، ورزش و جوانان، همچنین میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد که از نیازهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان است.
نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر مشخص می‌شود تا چه اندازه رئیس جمهور برای حل مشکلات استان، شهرستان‌ها و روستاها بودجه در اختیار خواهد گذاشت تا مشکلات برطرف شود. زیرا نیازهای مردم در روستاها به ویژه در حوزه کشاورزی و قنوات آن‌ها زیاد است.
وی گفت: بحث سدهای آبگیری، سدهای آب، تغییر الگوی کشت کشاورزان و نهاده‌های دامی از جمله مباحث و نیازهای فعلی جامعه است و امیدواریم همه بخش‌ها براساس ضرورت‌ها و اولویت‌ها مورد توجه قرار بگیرد و مردم از این اقدامات رضایتمند و خشنود شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up