مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _دوشنبه، بیست‌وسوم خردادماه_ اظهار کرد: در منطقه دو خیابان‌های صفایی، فرگاز و طالقانی و پارک‌های مهران و آرم و در منطقه چهار خیابان‌های بی‌سیم شرقی و غربی سم‌پاشی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در منطقه هفت باغ فدک، در منطقه هشت پارک‌های میرعماد، ابونعیم، بنفشه و محوطه شهرداری این منطقه، در منطقه ۹ تکمیل خیابان آتشگاه و مادی‌های قمیش حدفاصل خیابان سردار حجازی و کهندژ و رهنان و در محدوده ناژوان حاشیه شمالی زاینده‌رود حدفاصل پل نصر و پل سوم در شامگاه امروز سم‌پاشی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد تا در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی خودداری کنند و از قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سم‌پاشی را ببندند و چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

وی گفت: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up