حاجی‌دلیگانی: قرارداد همکاری با اوراسیا باعث برداشته شدن تعرفه برخی از کالاها می‌شود

#image_title

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با قدردانی از امضای قرارداد همکاری دولت با اتحادیه اوراسیا گفت: این موضوع باعث برداشته شدن تعرفه تجارت و روان و ارزان شدن برخی از کالاها می‌شود.
به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: طراحی فتنه ۸۸ توسط اندیشکده آمریکایی انجام شد و متاسفانه عده‌ای ساده لوح در کشور در میدان آنها بازی کرده و عده‌ای هم با سکوت خود به این فتنه و فتنه‌گران کمک کردند؛ البته از توده‌های بصیر مردم ایران تشکر می کنم که با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری کار را به نفع شهدا و ایران اسلامی به اتمام رساندند.
وی در ادامه با قدردانی از امضای قرارداد همکاری دولت با اتحادیه اوراسیا گفت: این موضوع باعث برداشته شدن تعرفه تجارت و روان و ارزان شدن برخی از کالاها می شود.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین گفت: انتظار می رود قوه قضاییه به مواردی همچون چای دبش که به‌ عنوان فساد مطرح می‌شود فورا رسیدگی کرده و افکار عمومی را در جریان رسیدگی و مجازات افراد خاطی قرار دهد.
وی خطاب به وزیر جهادکشاورزی گفت: تا دیر نشده موضوع دادن ارز انحصاری برای واردات گوشت گرم و گوشت منجمد را رسیدگی کنید؛ باید با این ارز گوشت با نرخ کیلویی حدود ۲۵۰ هزار تومان به دست مردم برسد.
حاجی دلیگانی ادامه داد: علاوه بر این انتظار می رود دولت عدالت را در توزیع اقلام اساسی همچون برنج، شکر، گوشت قرمز وارداتی و مرغ منجد رعایت کند. شنیده ها حکایت از این دارد که ۵۰ درصد این کالاها در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار می‌گیرد و ۵۰ درصد مابقی از طریق استان‌ها توزیع می‌شود. اکنون تکلیف شهرستان یا استان یا مردمی که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای دسترسی ندارند، چیست؟
نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: مطالبه مردم استان اصفهان جاری شدن دائمی جریان آب در زاینده‌رود است که در غیر این صورت فرونشست به فروچاله تبدیل می شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه

esfanemoooon.ir/?p=94891

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up